11 Aralık 2012 Salı

13. hafta 17.07 - 24.07.2012

   Ramazan ayındayız. Bazısı oruç tutmamam gerektiğini savunuyor. Bir kaç gündür tutuyorum herhangi bir problemim de yok ama insanlar ister istemez korkutuyorlar. Sana bişey olmasını tabii ki istemiyorum ama Rabbimin emrettiği şeyin sana zarar vereceğini düşünmüyorum.

   Doktorumuzla konuştum. Kendimi denememi söyledi. Bazısına zarar veriyormuş ama dikkat edilirse tutulabilir bebeğe bir zararı yok dedi. Başka herkese kulağımı kapattım. Şu an iyi gidiyoruz.

   13. haftadayız bu hafta tırnak oluşumun tamamlanırmış. Yemek borusu, nefes borusu ve gırtlağın oluşmuş. Tükürük bezlerin oluşmuş :) Kolların vücuduna göre daha uzun olurmuş. Bacakların ona oranla kısa :) Kendine ait parmak izin bile var.

   Her bilgi yeni hepsi çok güzel. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder