11 Aralık 2012 Salı

15. hafta 31.07 - 07.08.2012

Doğru mudur bilemiyorum ama elimi karnıma bastırdığımda nerde olduğunu hissedebiliyorum. Karnım belli olmaya başladı. Hareket ediyorsun sanıyorum. Herkes imkansız olduğunu söylüyor ama ben içimdeki kelebeği hissediyorum.

İlk bebekte hissetmek zormuş ama ben sürekli seni dinlediğimden herhalde sanki seni hissediyorum. Gerçek hareketlerin başlayana kadar ne olduğunu anlayamıycam malesef.

Bu hafta seni görmeye gittik yine :) Çok küçüksün 12 cm falansın ama 127 grsın çok hızlı büyüyorsun. Doktorumuz cinsiyetini görebilmek için seni uykundan uyandırdı. Gözümün önünden hiç gitmicek bir kare daha. Kafan vucüdun bacakların kolların ayırt edilecek kadar büyümüş. İnsan şeklinde ilk defa bebeğe benziyosun :)))

Sabah erken saatlerde gittiğimiz için uyuyodun bebeğim. Doktor karnımı dürtüp uyandırdı seni. Elin yüzünün önünde doktor uyandırınca sanki niye uyandırıyosun der gibi rahatsızca döndün. Doktor erkek dedi :)))

Baban zaten karnımı çoktan oğlum diye sevmeye başlamıştı ama bana sanki kız olucakmışsın gibi geliyordu. Neyse ben yanıldım. Ekşi yiyince kız olur derler ama bu sefer tutmadı:)

İlk üç aylık dönemimiz bitti. Eğer olsaydı mide bulantılarım geçmiş olucaktı ama zaten benim midem bir kere bile bulanmadı. Sen bana iyi geliyorsun :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder