11 Aralık 2012 Salı

18. - 19. hafta 21.08 - 04.09.2012

   Bayramımızı babaannenle dedenin yanında Giresun'da geçirdik. Fındık toplamak için yılda üç dört ay orada kalıyorlar. Bizde hem tatil olsun hem değişiklik olsun diye gittik. Zor değildi desem yalan olur ama doktordan onay alıp öyle gittim seni riske atmadım :)

   Karnım artık baya belli. Bu hafta daha çok hissediyorum seni. Ben burdayım diyosun sanki :) Geçen gün ilk defa tekmeni hissettim. Babanla konuşuyorduk bize bende burdayım dedin :) Hareketlerini yakalamaya çalışıyor ama malesef şu an sadece bana özelsin.

   Bu hafta senin için ilk alışverişimizi yaptık sana ciciler aldık :) Senle ilgili her şey güzel. Normalde alışveriş yapmayı sevmem ama sana bişeyler almak çok keyifli. Hayal edemiyorum üzerine giydirdiğimi. Bu kıyafetlere bakınca seni nasıl kucağıma alacağım telaşı yaşıyorum çünkü çok ufaklar. Ona da alışıcaz inşallah.

  Yine internete göre beni duymaya başlamışsın. Senle muhabbet ediyorum. Tuhaf geliyo karnımla konuşmak ama yine de güzel. Babana daha tuhaf çünkü ben en azından hareketlerini hissediyorum :)

  Kaşların oluşmaya başlamış :) Saçların bu hafta oluşmaya başlıcak. Uyuyup uyanırmışsın karnımda. Büyüyosun gelişiyosun bebeğim. Karnımdan da belli oluyor bu :) Belimde dehşet ağrılar oluyor ama kendimi kandırıyorum sen büyüyosun ben ona razıyım:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder