11 Aralık 2012 Salı

19.06 - 26.06.2012

Bebeğimm

Şu an 10. haftanın içerisindeyiz. İnternette şuan nasıl olabileceğine dair resimler var. Ama onlar benim sana olan merakımı gidermeye yetmiyor malesef.

Seninle ilgilli öğrendiğim her yeni bilgi bende bir şok etkisi yapıyo ama çok güzel. Bu hafta normal bebekler gibi içeride idrarını yapabilirmişssin. Böbreklerin çalışıyor :) Rabbim inşallah sağ salim kucağıma alabilmemi, kokunu duyabilmemi nasip etsin.

Bu hafta zor geçti. Her insan sevdikleriyle imtihan olmaktan korkar. Ve derler ki korktuklarınızla imtihan olursunuz. Benim bu ara en büyük korkum seni kaybetmek. Geçen gün kanamam oldu. Seni kaybediyorum sandım.

Eminim her anne için bebeğinin kalp atışını ilk duyduğu gün çok önemlidir. Benim içinde öyle fakat yaşadığım korku üzerine hastaneye gittiğimizde doktor ultrasonu karnıma bastırdığında çıkardığın o sesi ömrüm boyunca unutmıycam.

Korkudan deli gibi çarpan kalbimi sakinleştirdin. "Anne ben iyiyim korkma" dedin :) İlk seferinden daha güçlüydü gerçek kalp atışına daha yakın. Bütün korkularımı gideren sesti ben rahatlamıştım ama yinede kocaman bir iğne ve bir kg serum yemekten kurtulamadım :)

Neyse geçti. Şu an ikimizde iyiyiz. Anaannen ve babaannen de kalp atışını ilk defa duydular. Çok heyecan verici. Hepimize iyi geleceksin biliyorum. Sabırsızlıkla seni bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder