11 Aralık 2012 Salı

20.05.2012

   Az önce kan verdiğim polikliniği aradım. Halamda kahvaltıdayız. Dayımlar, teyzemler, annemler herkes burda. Ve ben kimse duymasın diye tuvalette konuştum :)))

   Hemşire gebeliğiniz var. Test sonucunuzu alabilirsiniz!!! dedi. Ne demekti ki bu. Anlamadım, emin olamadım tam beş kere tekrar etmesini istedim. Aynı şeyi söyledi. Hamile miyim yani dedim. Sabırla evet tatlım hayırlı olsun dedi :)))

   Salak mısın kızım. İstediğin bu değil mi ne ağlıyosun :) İyi ki tuvalette aramışım :) Sakinleşmem uzun sürdü. Keşke evdeyken arasaydım. Tamer in tepkisinden korkuyorum. Ya sevinmezse?

   Kardeşimle karar vermeye çalışıyoruz söylesek mi? Herkes burdayken bir çırpıda. Dehşet utandım. Hayatta söyleyemem. Anneme bile söyleyemem. Ama o söyledi.

   Herkes çok sevindi. Ben mutfağa sinip deli gibi ağladım. Beni tebrik etmeye her gelenle daha çok ağladım :)
Rabbim sana binlerce şükür. İçimde ufacık bir parça var inanamıyorum :) Tamer şokta. Yani sanırım hiç sesini çıkarmıyor.

  İnanamıyorum. Anne olucam:):):):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder