11 Aralık 2012 Salı

22. hafta ve 23. hafta

22. hafta da ileri düzey ultrasonumuz vardı. Babaannen ve babanla gittik. Seni gördük renkli olarak gerçek bir bebeğe benziyordun. Ve organlarının gelişimini kontrol ettik.

Problem yok çok şükür süperiz ikimiz de. Ellerin yine yüzünün önündeydi bize kendini göstermedin. Alnın çıkık sanki bana benziceksin :)) Parmaklarını hareket ettiriyodun. Bize barış işareti yaptın babana göre playboy işareti :)

Seni görmek kucağıma almak ve o minicik parmaklarını öpmek için sabırsızlanıyorum :) Sağlıkla gel bize inşallah. Hareketlerin artık daha belirgin ama baban etrafımdayken çok sakinsin nedense. Korkuyor musun bilmiyorum :)

Tekmelemeye başlıyorsun babana söylüyorum yarım saat eli karnımda bekliyor ama senden tık yok :)) Hala bana özelsin.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder