11 Aralık 2012 Salı

28.05.2012

28.05.2012

  Bebeğimm

   Henüz hissedemiyorum ama orada olduğunu bilmek bile herşeye bedel. Seni kucağıma alabileceğim günü sabırsızlıkla bekliyorum. Rabbim hayırlısıyla sağlıklı sıhhatli problemsiz seni bana nasip etsin.

   Çok merak ediyorum. İnternete göre şu an kalp atışların başlamış olmalı. Nasipse dört gün sonra duyucaz. Çok heyecanlıyım.

   Şu an 43 günlüksün(üz). Doktor iki tane olma ihtimalinden bahsetti. Korkmadım desem yalan olur ama bi yanımda seviniyo sanki. Küçükken ikizlerim olsa biri kız biri erkek olsa derdim. Belki olur hayırlısı :)

   Sizi yada seni sabırsızlıkla bekliyorum. Kafamdaki bütün olumsuz düşünceleri atıyorum yada çabalıyorum. Size layık olabilmek için iyi bir anne olabilmek için kendimi hazırlamaya çalışıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder