11 Aralık 2012 Salı

3.07 - 10.07.2012

Bugün babanla seni görmeye doktora gittik. Orada olduğunu tabiki biliyorum ama böyle gidip seni bize göstermeleri çok güzel.

Geçen hafta rahatsızlığım sebebiyle doktora gittiğimde hareketlerin belli değildi. Bugün ultrasonda ellerin kolların hareket ediyordu. Ufacık bir fasulye ellerini kollarını sallıyor :) Tabi ben hala hissetmiyorum.

Nasıl güzelsin. Ne güzel şeyler hissettiriyosun bana. Ne kadar çok mutlu ediyorsun daha şimdiden :)

Bu hafta bağırsakların gelişmeye başlarmış. Bir yerde başına dokunulduğunda ağzını açacağın yazıyor :) Doğduktan sonraki emme refleksin gelişiyor yani. Herşey doğduktan sonra yaşayabilmen için hazırlanıyor. Ne mucizevi bişey. Bu heyecanı bize yaşattığı için Rabbime bin şükür.

Boyun şu an 3,6 cm 13 gr kadarsın. Küçücüksün henüz ama hızla büyüyorsun. Bende seni bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder